■ با سلام من کارمند بهزیستی هستم در دوره نماز و خانواده شرکت کردم گواهی مربوطه رو باید ازکجا پیگیری کنم؟
پاسخ از طرف مدیر قنوت: با سلام
شرکت در دوره های برای عموم آزاد است.اما صدور گواهی برای اتمام دوره فقط برای گروههایی است که با ستاد اقامه نماز و یا مرکز تخصصی نماز تفاهم نامه داشته باشند.
در حال حاضر سازمان بهزیستی در لیست ارگان هایی که تفاهم نامه امضا کرده باشند برای ما ارسال نشده است.
لطفا ازمسولین مرتبط در سازمان پیگیری کنید
■ كسى كه جنب بوده، اگر بعد از نمازى كه خوانده، شك كند غسل كرده يا نه، تكليفش چيست؟
همه مراجع (به جز تبريزى و وحيد): نمازى را كه خوانده، صحيح است؛ ولى براى نمازهاى بعد بايد غسل كند.
آيات عظام تبريزى و وحيد: اگر احتمال بدهد كه هنگام شروع به نماز متوجه بوده، نمازى را كه خوانده، صحيح است، ولى براى نمازهاى بعد بايد غسل كند.
پرس ...
■ حکم فقهی تقدم زن بر مرد در نماز ازدیدگاه مذاهب اسلام
با سلام و تشکر از ارتباطی که با مرکز ما گرفتید؛
به نظر همه مذاهب فقهی، زن نمیتواند برای نمازگزارانی که در میان آنان مرد وجود دارد، امام جماعت باشد، اما بر پایه فقه شافعی و حنبلی و نظر برخی فقهای شیعه، امامت او برای جماعت زنان ...
■ می خواستم در خصوص عبادات استیجاری ( تاریخچه ، فلسفه ، مشروعیت و غیر... ) تحقیقات گسترده ای انجام دهم لطفًا منابعی در این خصوص معرفی نمائید .
عبادات استیجاری سابقه دیرینه و ریشه در روایات دارد .از زمان صدر اسلام این حکم شرعی بوده . منبع آن روایاتی است که در صدها کتب روایی و فقهی آمده . مرحوم آیت الله سید محسن حکیم در مستمسک العروه الوثقی فرموده : این مسئله اجماعی است . روایات متظافر و فراو ...
با عرض سلام و خسته نباشید کارمند تامین اجتماعی هستم قصد شرکت در دوره های مجازی نماز و خانواده را دارم از کجا باید ثبت نام کنم؟ :
#1021
19:45:38 - 1398/9/23
با عرض سلام و خسته نباشید کارمند تامین اجتماعی هستم قصد شرکت در دوره های مجازی نماز و خانواده را دارم از کجا باید ثبت نام کنم؟
مدیر قنوت
- برنامه نویس :
21:57:29 - 1398/9/23