■ با سلام
از کدوم قسمت باید در سایت قنوت ثبت نام کرد هرچه گشتم لینک ثبت نام ندیدم
پاسخ از طرف مدیر قنوت: سلام قسمت بالای صفحه "آموزش مجازی"
http://amoozesh.archive.qunoot.net/
■ سلام ببخشید بنده خیلی وقته هرچه تلاش میکنم تو نماز حضور قلب داشته باشم ندارم گاهی وقتا تند میخونم گاهی وقتا هم آهسته که اون دیگه اصلا حضور قلب ندارم چکار کنم؟
از اینکه با مرکز تخصصی نماز در ارتباطید کمال تشکر را داریم
ان شاء نمازهای ما به لطف خدا رو به رشد باشد و یک نماز کامل شود ان شاء الله سئوال شما را حجت الاسلام حسین باقریان از اساتید مرکز تخصصی نماز پاسخ می دهند.
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم ...
■ بهترين شکل سلامي که بعد از خواندن نمازهاي يوميه به خدمت معصومين(عليهم السلام) گفته مي شود که به سه طرف گفته مي شود (به طرف كربلا، مرقد امام رضا(ع)، دگر بار به طرف قبله با سلام بر اهل قبرستان بقيع) به چه صورت است؟ آيا اين سلام در منبعي خاص بيان شده است؟
سلام هايي كه پس از پايان نماز مي خوانند نخست رو به طرف قبله به حضرت سيدالشهدا سلام داده مي شود ((السلام عليك يا ابا عبدالله، السلام عليك يابن رسول الله، السلام عليكم و رحمه الله بركاته )) و بعد رو به طرف خراسان به حضرت رضا سلام داده مي شود ((السلام ع ...
■ آيا نماز بدون حضورقلب باطل است؟
با توجه به اهميت فراوان حضور قلب و جايگاه آن، اين پرسش پيش میآید كه: نمازهای بدون حضور قلب چه حکمی دارد؟ يا نمازهایی كه مرتبه ای از حضورقلب را دارد، ولی در تمام اجزايش حضور قلب نيست، چه میشود؟
درباره اين مطالب مرحوم ميرزا_جواد آقا ملكی تبريزی ...
نجببه هدایتی مرزبالی :
#1023
17:29:45 - 1398/9/25
این کلاسها بسیار مفید و خوب هستند