■ باسلام .من روحانی هستم حدود دوماهه که امام جماعت یک مسجدشده ام 28سالمه و خوشبختانه افراد مسجدم اکثرا جوان هستندمیخاستم بدونم من چجوری بتونم افرادبیشتری جذب بکنم .خودم هم یک مشکل جزئی دارم واونم اینه که روابط اجتماعی من ضعیفه . ممنون میشم ازراهنماییتان .
پاسخ از طرف محمد دماوندی: سلام علیکم
در ابتدا همانطور که خودتان هم اشاره کردید ارتباط اجتماعی شما بهترین گزینه برای جذب است و باید گفت در کنار تلاش برای بهبود روابط اجتماعی خودتان، شما می توانید از شخص دیگری برای برقراری ارتباط و جذب استفاده کنید و به شکل غیر مستقیم کار ارتباط گیری و جذب را در پیش بگیرید هر چند باز معتقدیم که ارتباط مستقیم شما بیشترین اثر را دارد.
موفق باشید
■ سلام وقت بخیر
سوال شده اگر زمانی که خانمی عادت ماهانه هست در نماز جماعتی پیش نماز بشه به قصد آموزش دادن نماز و آموزش اذکار نماز به صدای بلند جماعت را اجرا کنند فقط، بقیه به ایشون اقتدا نکنند و نماز وحدت خونده بشه آیا این اشکال داره؟
سلام علیکم وقت بخیر از این که با مرکز تخصصی نماز در ارتباط هستید کمال تشکر را داریم
اگر نیت نماز نکرده باشد و صرفا افعال و اذکار نماز را انجام می دهد اشکالی ندارد
این مساله فقط اختصاص به مورد شما که آموزش در مدرسه باشد نیست بلکه در مواردی مثل جا ...
■ هم اتاقی من نماز نمی خواند و اهل گناهان هم هست و با اینکه به یک اندازه درس می خوانیم ولی از من موفق تراست. و خوش شانس تر است و همیشه با غرور می گوید: « خدا با من است ». سوال من این این است که چرا از من موفق تر است؟
1- موفقیت تحصیلی و پیشرفت های مادی نتیجه تلاش و استعداد انسان است. چه بسا این فرد از استعداد و دقت بیشتری بهره مند باشد. بنابراین در شرایط مساوی با بهره هوشی مساوی و وقت کاری یکسان ، به مقایسه اقدام کنیم. بدیهی است که وقتی دونفر با بهره هوشی و دقت و ...